סיפורי ישועות

צדקה תציל ממות

יום חמישי האחרון – הפרשת חלה בבני עיש.

בבוקר בשעה 12:00 הרגשתי כאבים משונים בבטן החלטתי  לתת צדקה ולומר " צדקה תציל ממוות" מה שבדרך כלל אני לא אומרת. הרגשתי מוזר שאמרתי את המשפט הזה.

חיפשתי טרמפ לבני עייש אך השם סובב שרק בעלי ייקח אותי ויבצע את המצווה.

בשעה 16:00 הגעתי הבייתה עם כאב בטן ששיתק לי את הגוף נכסתי לישון וכמעט התקשרתי לבטל את המצווה הפרשת חלה, בעלי נתן לי כדור והתפללתי לשם שייתן לי כוח לבצע את השליחות.

פתאום קיבלתי כוח ושמחה והתחלו לסוע לעבר בני עייש. בעלי הוריד אותי במקום, והתחלתי את הערב דיברתי ודיברתי על סוד הפרשת חלה ועל צדקה תציל ממות , בזמן העשייה וההתפחה אני חושבת על בעלי ומתפללת עליו על בריאות.

 בזמן הזה הגיעו בנות וביקשו תפילה על בריאות.

בירכנו שרנו התרגשנו ופתאום קפצה עליי בחורה והתחילה לבכות "תברכי אותי בבקשה עשיתי תאונה, שייצא ממני, כואב לי", הרגעתי וחיבקתי אותה והמילה תאונה הדהדה לי בראש.

יצאתי החוצה בשעה 23:30 והתקשרתי לבעלי "אשתי עשיתי תאונה אני בחיים בנס, כולם כאן המומים  שיצאתי בלי מכה אל תדאגי אני בדרך אלייך" הייתי המומה וסיפרתי את הסיפור. הנשים שהשתתפו בהפרשת חלה הבינו שמצוות הצדקה והפרשת חלה הן מה שהצילו את בעלי. רק שראיתי את הרכב שנגרר הבנתי שבעלי ניצל בזכות הידברות ששלחה אותי לשליחות הפרשת חלה.

בבוקר התחברו לי כול המקרים לסיפור הכולל והתחלתי להודות לשם יתברך, וכול השבת ערכנו סעודות הודיה לחיים שקיבלנו בחזרה.

אמא של בעלי אומרת שבאותו יום דפקו בדלת 2  מבקשי צדקה והיא תרמה. דבר שהיה תמוה בעיניה.

בלילה חלמתי על חלות, בבוקר קיבלתי טלפון מבעלת הבית בבני עייש שסיפרה כי חלמה על חלות ועליי מחייכת, ובישרה כי היא רוצה לתרום להידברות הוראת קבע בסך 52 ש"ח לחודש , היא הבינה את גודל הצדקה.

מצוות הפרשת חלה, והצדקה – הצילה את בעלי ונתנה לו חיים!!

אני מודה על הזכות להיות חלק מהידברות אני מודה לשם יתברך שנתן לבעלי את החיים!!

יהי רצון שבזכות מצוות אלו נזכה את הרבים וקרב את עמינו לשם יתברך.

תודה

להזמנת ערב ללא עלות התקשרו 073-2221290 או הרשמו כאן

בחר/י את סוג האירוע: